Częste pytania (FAQ)

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na podany adres e-mail sklep automatycznie będzie przesyłał informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Od przyjęcia do realizacji, przez produkcję, po przygotowanie do wysyłki i jej wysłanie.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Wszystko zależy od tego, jakie lampy wybrałeś. Część naszego oświetlenia jest gotowa do wysyłki już w kolejnym dniu od złożenia zamówienia. Niektóre lampy przygotowujemy w trakcie 2-3 dni roboczych - są to głównie lampy z drukowanymi abażurami. Część lamp jest natomiast wykonywana od postaw, na nie trzeba poczekać około 7-10 dni. Termin wysyłki wynika z dostępności produktów, czasu potrzebnego na ich wyprodukowanie i wybranej formy płatności. Czas dostawy zależy natomiast od firmy kurierskiej, która potrzebuje zwykle najwyżej dwóch dni roboczych na dostawę paczki pod podany adres.

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. Małe paczki wysyłamy za 17 zł, zamówienie złożone z kilku produktów, lampy, które wymagają zapakowania w dwa kartony, bądź są na tyle długie, że nie mieszczą się w podstawowym gabarycie wysyłamy w cenie 35-39 zł. Największe lampy - rozłożyste żyrandole, albo lampy o średnicy ponad metra będą wymagały wysłania na palecie, taka przesyłka kosztuje 99 zł.

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna PayU (przelew on-line).

 


 

Zamawiam, ale nie dostaję potwierdzenia. Gdzie jest e-mail z potwierdzeniem?

 

Niektórzy usługodawcy e-mail (np. Gmail) mają bardzo skomplikowane zasady filtrowania wiadomości. Zdarza się, że maile takie jak Twoje potwierdzenie bywają traktowane jako spam. Zajrzyj do katalogu ze spamem na swoim koncie pocztowym. Jeśli podajesz właściwy adres, a mimo to potwierdzenie do Ciebie nie dociera, najpewniej trafia ono do katalogu ze spamem. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem: +48 530 078 078.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny.

 


  

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury z numerem NIP. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

 


  

Nie znalazłem paragonu w pudełku, co robić?

 

Nigdy nie dołączamy paragonu do przesyłki. Każdorazowo rachunek jest wysyłany na podany w zamówieniu adres e-mail. Jeśli nie możesz go znaleźć , sprawdź folder "spam". Jeśli rachunek został zgubiony, odezwij się do nas, wyślemy go na maila jeszcze raz.

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z prawem, jako Konsument, masz prawo zwrócić nieużywany towar w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jeśli chcesz dokonać zwrotu, poinformuj nas o tym pisząc maila na adres sklep@ojlampy.pl lub skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 530 078 078. Poinstruujemy Cię o dalszych krokach.

 


   

Jak zmienić moje zamówienie?

 

W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 530 078 078.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 530 078 078.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Po wysłaniu zamówienia w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. 

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producenta, obowiązującą na terenie Polski. Ważne, aby zachować dowód zakupu do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, należy spisać z kurierem protokół szkody, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 530 078 078.

  

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl